– Wysięgnik typu Z z dużym przełożeniem wykorzystuje hydraulikę wysokociśnieniową do zwiększenia siły odspajania.Wytrzymałe mosty z hamulcami tarczowymi typu mokrego i układ hamulcowy zapewniają niezawodność i trwałość produktu nawet w trudnych warunkach pracy.W pełni uszczelniona kabina z system podciśnieniowym gwarantuje czystość i ciszę wewnątrz. Amortyzator wypełniony olejem silikonowym ogranicza wibracje i poprawia komfort jazdy.Poprawiona ergonomia konstrukcji kabiny z wszystkimi przełącznikami sterującymi w zasięgu ręki operatora.
MOC Z MYŚLĄ O DUŻYCH OBCIĄŻENIACH
Serce naszego układu napędowego stanowi najnowszy silnik Cummins QSL9. Ta jednostka napędowa została zaprojektowana z myślą
o imponującym przyspieszeniu i momencie obrotowym oraz wysokiej wydajności napełniania i podnoszenia, co znacząco skraca czas
cyklu roboczego i zwiększa potencjalny zysk. Jak można się spodziewać, silnik QSL9 o mocy znamionowej 315 KM (235 kW) przy
2000 obr./min spełnia normy emisji spalin EU Stage IV.
DOSKONAŁE POŁĄCZENIE
Połączenie wydajnych podzespołów w modelu 877H ułatwia skrócenie cyklu roboczego. Nasz silnik Cummins QSL9 współpracuje z
zapewniającą płynną zmianę biegów pięciostopniową przekładnią ZF ze zmienikiem momentu obrotowego i sprzęgłem lock-up. Takie
połączenie zapewnia optymalną moc przy niskim zużyciu paliwa, zwiększając siłę odspajania i ładowność. Ponadto zastosowaliśmy
większe mosty przystosowane do trudnych warunków, dzięki którym ładowarka bez trudu poradzi sobie w każdych warunkach terenowych,
a także inteligentny układ hydrauliczny poprawiający osiągi przy niskiej prędkości silnika, reakcję układu kierowniczego i przyspieszający
ruch wysięgnika. Operator jest w stanie wykorzystać wszystkie możliwości ładowarki dzięki prostym i intuicyjnym dźwigniom i przyciskom
zaprojektowanym z myślą o szybkiej i efektywnej realizacji zadań.
MOŻLIWOŚĆ PODNOSZENIA WIĘCEJ PRZEZ DŁUŻSZY CZAS
Łyżki ładowarek nowej serii H umożliwiają szybsze i łatwiejsze ładowanie ciężkich materiałów, co oznacza oszczędność czasu,
obniżenie zużycia paliwa i mniej uszkodzeń. Podczas testów nasze nowe łyżki umożliwiły zwiększenie produktywności o 14% a
zużycie paliwa spadło o 15%. Obniżono również ryzyko uszkodzenia łyżki i zębów dzięki wzmocnionemu ostrzu odpornemu na
zużycie.
UDOWODNIONA WYDAJNOŚĆ MOSTU ZF
Stabilność, przyczepność i zdolność przenoszenia dużych
ładunków to 3 najważniejsze cechy mostów w przypadku
szczególnie wymagających zadań. Nasze nowe mosty napędowe ZF
z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu doskonale
radzą sobie z dużymi obciążeniami statycznymi (do 44 ton)
i dynamicznymi (do 25 ton) w trudnych warunkach terenowych.
Inteligentny, szybko reagujący układ napędowy oraz doskonała
przyczepność sprawiają, że operatorzy mogą czuć się bezpiecznie na
każdym podłożu – miękkim i niepewnym lub twardym i wymagającym.
UDOSKONALONY WYSIĘGNIK TYPU „Z”
Przemyślane rozłożenie naprężeń znacząco zwiększa
odporność wysięgnika typu Z. Wzmocniono sworznie
zawiasu oraz płytę montażową ramienia podnośnika,
natomiast zoptymalizowana geometria wysięgnika typu
Z zwiększa siłę odspajania, zapewnia operatorowi większą
widoczność, poprawia stabilność i pozwala na osiągnięcie
wyższej prędkości.
Masa operacyjna | 25300 kg |
Model silnika | Cummins 6LTAA8.9 |
Moc silnika | 258 kW |
Pojemność łyżki | 4.2 m³ |
Udźwig | 7 000 kg |